Bestellen en leveren

Om een bestelling te plaatsen bij Kok Wonen en Lifestyle heeft u geen account nodig. Volgt u de stappen zoals aangegeven op uw scherm.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op ‘Voeg toe aan mijn winkelwagen’.

Stap 2: Selecteer uw gewenste betaalwijze. Ook kunt u hier eventueel een kortingscode invullen.

Stap 3: Controleer de gegevens van uw bestelling.

Stap 4: Wanneer uw bestelling klopt, kunt u klikken op 'Bestelling afronden'. 

Stap 5: Vul uw persoonlijke gegevens in druk op ‘Bestelling afronden’

Stap 6: Controleer uw persoonlijke gegevens en stem in met de Algemene Voorwaarden

Stap 7: Wanneer u betaald heeft, is uw bestelling definitief. Wij zullen uw bestelling nu verzenden.

 

Bezorging van een bestelling

  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL Pakketdienst van maandag tot en met zaterdag.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren van mijn pakket?

Wanneer de bezorger uw pakket niet af kan leveren, dan wordt deze bij één van de buren afgeleverd. In dat geval laat de bezorger een afleverbericht achter waarop staat waar het pakket is bezorgd. Wanneer de bezorger het pakket ook niet bij de buren kan afleveren, krijgt u ook een afleverbericht. Hierop staat een webadres van PostNL Pakketten waar u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Als u geen contact opneemt, wordt een dag later automatisch een nieuwe poging gedaan om uw pakket af te leveren. Wanneer de aflevering na 2 á 3 pogingen niet heeft plaatsgevonden, wordthet pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier zal uw pakket nog 1 week blijven liggen opdat u het zelf kunt afhalen. Wanneer u tegen deze tijd het pakket nog niet heeft afgehaald zal het pakket retour gezonden worden naar Kok Wonen en Lifestyle.

  • Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. Mocht er een andere levertijd zijn op 1 van de bestelde artikelen zijn, zullen wij persoonlijk contact met u opnemen en gezamenlijk afspraken over verzending maken.

  • Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval krijgt u in een notificatie e-mail waarin een Track & Trace code van uw bestelling is verwerkt. Met deze code kunt u op de site van PostNL Pakketten het verzendtraject van uw pakket volgen.

  • Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

PostNL levert op een postbusadres geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

  • Kan ik een datum kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

Er kan helaas geen specifieke bezorgdatum gekozen worden. Wel kunt u in het bestelproces bij 'Eventuele opmerkingen' uw gewenste leverdatum aangeven. Wij zullen dan ons uiterste best doen uw pakket op die dag te leveren.

  • Wat is een Track & Trace code?

Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval krijgt u, wanneer uw bestelling verzonden wordt een e-mail met daarin uw Track & Trace code. Als u dit nummer invult op de site van PostNL Pakketten, dan kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

  • Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code

Het kan voorkomen dat u, na het bekijken van de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Levertijden

Alle artikelen in onze winkel zijn uit voorraad leverbaar. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 16.00 uur. Voor telefonisch bestelde artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden zullen wij u persoonlijk meedelen.

Als u bij uw bestelling zelf een andere bezorgdatum gekozen heeft worden de artikelen op de door u gekozen bezorgdatum afgeleverd.

Heeft u een vraag over een vertraagde bestelling? Kijk dan bij de veelgestelde vragen bij het onderwerp ‘Vertraging’.

Afleverdag

Als u tijdens het plaatsen van uw bestelling zelf heeft gekozen voor een bezorgdatum, dan worden de artikelen op de door u gekozen datum afgeleverd.

Besteldag op onze website

Thuisbezorging PostNL

maandag

woensdag

dinsdag (tot 16.00 uur)

woensdag

woensdag (tot 16.00 uur)

donderdag

donderdag (tot 16.00 uur)

vrijdag

vrijdag (tot 16.00 uur)

zaterdag

zaterdag

dinsdag

zondag

dinsdag

Vertraging

Als uw een e-mail heeft ontvangen waarin stond dat uw bestelling is verzonden, maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Een artikel zoeken

Op onze site staat rechtsbovenin het woord 'Zoeken'. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Deze functionaliteit vindt u terug bij elke productgroep. 

Verzendkosten

  • Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 50,- of meer bedraagt, is binnen Nederland gratis.

Zover het mogelijk is, verzenden wij een bestelling met meerdere artikelen in 1 keer. U betaalt dan € 4,95 per bestelling.

© 2014 - 2017 Kok Wonen en Lifestyle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.